Rosa.

Nu är jag hemma i piteå och härjar.
Fick med mig mycket bra och dåligt från umeå så jag kände att jag borde andvända det.
Drog på stan för att käka lunch och sen dra på mattelektion men jag kände att jag borde printa ned låten jag har i huvudet. Satte mig vid orgeln och tog ut slingan och rytmiseringen så fågeln skulle förstå.
Det är så kul varje gång vi gör detta för han fattar verkligen aldrig direkt vad jag vill ha.
Jag sitter där och ba.. jaaaaaaaaaaa men så här är det.. fattar du inte???? 
Själv tycker jag att det är så sjukt självklart det jag spelar och det borde inte vara nån big deal.
Men det är väl den där jäkla udda takten som bråkar.
Jag har väldigt dåligt tålamod så det är ju bra att han har mycket till övers.
Sen när vi väl började repa med trummor och gitarr så hann vi bara spela i typ 40 minuter så gick fjädern sönder på pedalen och det blev bara att dra in till stan igen och hämta reservdelen.
Nu har vi repat in grunden och om allt går som jag vill så är den inspelad imorgon med allt utom sång.
 
Här är min helt fantastiska härliga tröja..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0