Plugg gym och häng.

Mina dagar har bestått av plugg och träning.
Lite kul har jag haft också.
I fredags var jag iväg på Snowboardfilms premiär på scarren där också massa bra band spelade.
Träffade massa trevligt folk och lyckades fynda en cylinderhatt.
 
 
 
 
Det har gått lite segt att träna.
Jag har som sagt skaffat iksu kort nu så jag springer rätt ofta till gymmet.
Igår när jag var där så tog det emot som tusan. Det var liksom jobbigt att springa i 10 minuter.
Styrketräningen gick rå tungt också. 
Men man har ju sånna dagar också ibland.
Måste säga att det känns skönt att vistas i helt nya lokaler plus att det är älvsutsikt.
 
 
 
 
Igår var jag och hjälpte Josefine att köra hem ett köksbord.
När vi väl hade fått upp åbäket bjöds det på kaffe och kaka.
 
 
 
 
 
Sen åkte vi på loppis på teg
 
 
 
 
 
 
 
Hittade massa vinylplattor igen.
 
 
 
 
På torsdag har jag sista tentan.
Wish me luck.
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0