Måndag.

Helgen sprang förbi med träning och häng.
Idag har jag och Hugo varit ute på äventyr där vi bla jagade vinyl skivor och jag lyckades fånga 2 dalahästar till samlingen.
Denna dag kommer att bestå av träning och lyssna på alla nya vinyler.
Ska spöa fågeln i benpress och dipps på iksu ikväll har jag tänkt.
Jo, migränen har inte kommit tillbaka än så det är väl ett tecken på att jag fått lite lugn och ro i kroppen.
 
Här kommer lite pizs från dagarna som gått..
 
 
Fågeln jobbar flyttlåda.
 
 
 
 
Har putsat upp mina fina stövlar.
 
 
Påväg hem från iksu.
 
 
Kajsa häng.
 
 
En sötkorv som somnade på sin kompis.
 
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0