Jag är klar!

Jag har idag fått veta att jag har klarat mattekursen.
Grattis till mig och mitt forna jag som inte tyckte det var kul att lyssna på dåliga lärare när jag behövde det som mest. Jo, det känns grymt att jag är klar med skiten nu men samtidigt har jag varit så uppe i varv och stressad angående att bli klar eller för den delen klara kursen så just nu känner jag mest för att vila mitt ömma huvud istället.
Kanske min migrän kan sluta besöka mig nu.
 
Tack för att blommor och presenter som forsat in idag och alla insändare i tidningen.
Såg även ett plan med stor banderoll susa över himlen när jag klev ut från skolan.
Det stod grattis och äntligen är du klar.
Jag vet jag är bäst och jag lovar en stor pampig fest inom kort
hahahaha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hella

Grattis!

2012-10-06 @ 11:15:34
URL: http://lifeofhella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0