Flytt tänk.

Just nu håller jag på och rensar och packar.
Funderar och tänker väldigt hårt vad som ska få vara kvar och vad som ska få leva vidare på soptipp eller myrorna.
Det är aldrig kul att flytta, och speciellt inte om man gillar stället man bor i.
Sen så är det en väldigt ädel konst att flytta ett helt bohag till en yta på ca 20 kvadrat meter.
Det finns förråd osv såklart men sakerna som finns i detta hus kommer aldrig att komma till sin fulla rätt på dom här 20 kvadrat meterna. Men det är bara att försöka tänka smart och välja rätt saker som ska till förråd och vilka som som ska få synas. 
Valde att heva bort den stora teak hyllan där jag hade stora planer att ha fullt med vinyl nån dag när samlingen skulle vara komplett men den blir för rapplig och jobbig att flytta så jag minimerade till backar istället.
Vilket jag iofs tycker är soft.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0