Tillbaka till verkligheten.

Helgen som gått var en helt tokigt dålig samt helt otroligt rolig sådan.
Fredagen var bara helt jäkla sunkig då jag var tvungen på förfesten att vistas bland människor jag inte känner och som jag bitvis fan mådde dåligt över att vara kring.
Jag funkar lite så nuförtiden att jag är väldigt noga med vem jag hänger med.
Ett väldigt vinnande koncept då resultatet av att hänga med random idioter inte går så bra.
Eller för att säga det bättre, vara med människor jag är trygg med och som jag tycker om.

Det blev inte bättre av att jag gick ut på krogen och fick gå med min ilande stress och alkohol på det.
Var en riktig apa mot stackars basse också, smäll på fingrarna johanna.. usch.
Så vi släpper fredagen och går vidare till lördagen.

Fyfan vad roligt jag hade och jag fick tillbaka livsgnistan med hjälp av helt galet roliga människor och massa kärlek.

Idag blev jag student. Jag vet inte om jag gillar det men jag tror det är nånting bra.
Firade detta med en billig korv på ica maxi och en festis.
Sen åkte jag hem och blev mött av kanske världens bästa Ebba och snart ska jag få äta grillat.
Jag är tillbaka i verkligheten som kommer att bli helt galt overklig på fredag då jag ska leka rockabilly för hela slanten. Hoppas Jonas kommer och joinar.







Liljekonvaljerna vill vara med oss denna sommar, dom är så fina.
Det är väldigt nära att jag ska plantera ut solrosorna bakom dom men jag väntar nog en dag till.








One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0