Bra dag.

Idag har varit en bra och produktiv dag har fått mycket gjort.
Har förövrigt bokat in en tandläkartid på onsdag kl 8.00 då jag ska undersöka statusen i käften för att sen bleka.
Det känns väldigt sommar 2012 att göra det.
Sen har jag hittat en nyöppnad butik i piteå där det kryllar av mina klänningar som inte har tagit sig till min garderob än. Det är ala 50-tals stil och jag är så lycklig över denna skattkista till butik.
Beställde 3 st som jag kommer att nöta denna sommar.
En röd figursydd rackare som kommer blända folket, en sailor som är sjukt het och en brun, mer höst version som funkar i alla lägen. Grymt skönt att slippa traggla i Gina träsket som det lätt blir i dessa trakter.
Har också hittat den perfekta foundationen för min fejja, klockren jakt denna dag kort sagt.
Det är samma märke som jag har mina hudkrämer ifrån, KANEBO.
Sen så är det sol ute, kaffet smakar gott och jag känner mig redo för ännu en dag av intervall träning.
Kanske ska börja gå i kyrkan också nu när det rullar på..











One Love








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0