Trum nötning.

Idag har jag övat.
Kom just ned från en trumpass och jag är helt svettig.
Vi ska ju spela in alla låtar igen och då lägga om lite och då känner jag att jag måste representera ordentligt.
Just nu övar jag 16dels fill och det går framåt.
Har fått fram ett fill som jag gillar och nu gäller det bara att sätta skiten så det låter perfekt.
Vill inte sitta i studion och inte kunna det till hundra procent. Då kommer jag bli sur.
Och jag måste säga att paradiddel nötet och andra diverse övningar har gett utdelning.
Jag har alltid varit hyffsat snabb i vänster handen men nu känner jag att det har uppgraderats ett snäpp.
Det kommer liksom per automatik vissa rörelser och tänk som jag nog inte hade gjort för 3 veckor sedan.

Var på gymmet och svettades för några timmar sedan.
Den där duschen efter var rätt onödig för jag skulle behöva mig en till.

Nu ska jag ta mig ett stort glas vatten och en morotskaka och sen ska jag spela in en slask på det jag fått fram ikväll.










One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0