Jag är tillbaka.

Började dagen med att gå ut och gå fem kilometer i skinande sol.
Rensat ut i garderoben det blev en hel sopsäck med kläder som skall väck.
Alltid lika skönt att göra en utrensning. Jag har klippt av ett par gamla Lee jeans som numera kommer att fungera som ett par snygga sommar shorts.
Åt en rågod lunch och laddade upp för gymmet. Drog förövrigt till gymmet igårkväll för att jag kände mig sjukt peppad och det måste ju betyda att jag inte är så sjuk längre.
Men till det viktiga.. När man harvar i gym så blir det lätt att man gör samma saker hela tiden och till slut blir det tråkigt. Nu har jag hittat mig en ny variant på utfall som bränner skiten ur röv och lår.
Bulgarisk Split!!! Jag älskar det.












One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0