Helvetes dagen.

Igår var en jobbig dag.
Åkte på läkarbesök angående min astma som jag inte har men ändå.
Alltså det är bevisat att jag inte har astma när jag var på sjukhuset i Luleå men jag har överkänsliga luftrör.
I förrgår när jag tapetserade så fick jag värsta host attacken tills jag spydde och jag lät som en kol patient.
Astma medicinen funkade inte och det känns ju inte ok MEN förståeligt då jag inte har astma men jag tror den hjälpte luftrören lite.
Så. Mitt besök hos läkaren resulterade i att jag fick veta att folk med känsliga luftrör får idag svaret av sin läkare att man får helt enkelt leva med det.
Det finns ingen medicin eller igentlig förklaring till vad det är eller vad man kan göra.
Läkaren som jag träffade gav mig ett litet tips att jag kan ju flytta till ett annat land.
Så allvarligt är det väl kanske inte med det är lite kul att år 2012 finns det ingen medicin till denna åkomma.
Fick till och med läsa hans läkarbok att orsaken till detta är fortfarande okänd.
Men jag hade lite tur att just denna jourläkare hade samma åkomma och även hans son, plus att han hade jobbat på en lungklinik så han skrev ut en medicin som han själv andvänder som kan lindra om det blir som det blev i förrgår när jag utsatte mig för nåt jag tydligen var känslig för.

Nåväl, jag fortsatte dagen och det var en tungt sådan och den avslutades med att jag följde med till Luleå för ett Acdc rep/gig och jag höll på att falla av stolen så trött var jag.
Filmade lite under genrep och sen tog jag bilen hem och somnade kl 22.

Livet är hårt och sen somnar man.






(Glömde igen att vrida telefonsatan)





One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0