Beatles bandit.

Igår hade jag jätte trevligt.
Tog ut 200 kr som jag fick spela för och det började med att jag satte in 100 kronor som jag ganska direkt spelade upp till 500 kr. Sen spelade jag för den andra hundrigen och den fick jag upp till 300 kr för att sen spela bort totalt.
Med 500 kvar och varav 300 nu bara var vinst så tänkte jag att det ska jag ha roligt för.
Så jag slängde in en hundrig och den åkte rätt snabbt.
Stoppade in en hundring till som jag sög på rätt länge men till sist var den borta också.
Den tredje hundrigen fick jag upp till 400 nånting men sen försvann det också.
Så jag måste säga att jag hade väldigt trevligt med banditen och ett några glas vin.
Omsättningen blev ju ändå rätt stor och det var lika kul som vanligt.
Att jag har speljävulen i mig är det ju inga tvivel om men jag har ändå strikta regler om hur mycket jag får spela bort av dom riktiga pengarna.
Satt och filosoferade om vad som är viktigast när man spelar banditen och jag kom fram till att för mig är det nog inte att tjäna pengar på dessa maskiner (vilket man inte kan igentligen) utan det är för att det är så spännande.
Och då är det lätt värt 200 kr.
Jag gillart.









One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0