Skallebank och plugg.

Ja, jag är sjuk.
Ont i huvudet.. vill mest bara ligga i sängen.
Det är jobbigt att gå, röra sig och göra grejjer liksom.
Men jag har en regel när jag är skum sjuk dvs flunsa symtom.
Att om jag inte har feber så är det bara att bita ihop om jag har saker som ska göras.
Idag åkte jag till skolan och fick typ inget gjort då jag inte fann nån lärare men det blev gynnsamt när jag kom hem för då föll poletten ned av nån anledning och jag kunde fortsätta med procent räkningen och moms tramset.

En grej som aldrig slår fel när jag är sjuk är att när jag väl blir det så måste jag kompensera hela tiden.
Ligger jag och vilar i 10 minuter så får jag dampen och börjar rensa skåp eller moppa golvet eller vad som helst.
Jag är väldigt dålig på att vara sjuk. Är väldigt dålig på att vila när jag verkligen behöver vila.
Ska försöka haka på Ebbot så jag hamnar i hennes rytm.
Sova äta och vila lite .. kanske åka lite bil men det är ju passivt hah.
Damn Strait.











One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0