Rockabillade mig till Umeå.

Igår körde vi rockabilly kvällen och den blev helt fab.
Bandet var galet bra och folk var glada.
En lyckad kväll helt enkelt.
Nu är det bara 4 veckor kvar tills det smäller igen.





Idag åkte jag och fixade i lokalen för att sen komma på att jag skulle dra till umeå en sväng för lite weeikeeij.
Ebba har blivit ninja på heltid och följde såklart också med till umeå.
Kommer att hänga här tills på onsdag sen back to basics.




Idag har jag godisdag och får äta vad jag vill.
Köpte donuts och godis från godishuset...
Köpte morötter till Jonas.
Känner mig lite trött så nu ska jag lägga mig i soffan och kolla lite its always sunny in philadelphia.




One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0