Rebot.

Idag sov jag till 14 tror jag.
Helt slut efter helgen och eftersom jag är så sjukt tjurig så drog jag ut och tränade på igår fast jag var ett vrak.
Tror dock att jag tjänade på det då jag mådde bättre efter men var helt stört trött efter.
Åkte in till stan och käkade världens godaste pasta som man bara kan få i piteå.
 
Kom just in från en galen spring runda ute i skog och mark. Min röv fick jobba skiten ur sig med intervaller och jag vet inte om det är bara jag men jag typ njuter när det bränner och gör ont i kroppen när jag springer.
Fuck slö springet.. det är bara för tråkiga människor haah.
 
Nu ska jag göra mackor och se om Helena vill spela Rumble med mig eller kanske FJUD.
Jo, jag heter TrixieJojo på Rumble.. *blink* *blink* Alexandra ;)
 
 
 
 
Min pasta date idag.
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag heter Alleballe;** har invitat dig nu<33

2012-06-26 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0