Komplicerad pluggning.

Är en väldigt duktig elev som sitter och pluggar på en fredag kväll för att helt enkelt ha lite framförhållning för en gångs skull i mitt liv som student.
Dom första talen går bra och jag har bra feeling. Sen stöter jag på lite hinder och börjar tänka på annat.
Försöker som ändå hålla mig kvar och kriga med dessa matte bråk.
Kommer på att det finns choklad i skafferiet som Fågeln kom hem med för några dagar sen.
Äter fyra bitar och det slår mig att jag får ju fan inte äta choklad idag.
Den nya regeln sen 3 veckor tillbaka är att jag enbart får äta choklad eller annat snask på lördagar och enbart då.
Så jag slänger all jävla choklad och går upp på övervåningen och spelar trummor.
Per ville att jag skulle ta fram ett 4/4 komp så jag tänkte att nu är det läge att göra nåt distraherande.
Sitter och spånar och nöter på diverse komp och efter ett tag känner jag mig klar.
Boxningssäcken hänger och dinglar och jag blir genast sugen på lite kickboxning.
Kör sparkar 10*10 på vardera ben och en planka på 1 minut efter och känner att nä nu är jag nog redo för boken igen.
Tar mig lite vatten och sätter mig i kökssoffan och tittar på böckerna.
Det går segt. Men jag ska hålla flaggan högt.
Tur att jag bor i skogen för annars skulle det gå som alla andra gånger jag ska plugga.

Matematik Round 2 its on.










One Love








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0