Uppdatering.

Trummorna är lagda på en låt.
Vi har repat fram formerna på dom 3 resterande så idag ska jag försöka sätta alla 3.
Det enda vi ska spela in i studion är trummorna sen lägger dom andra sitt kitt hemma.
Igår kväll när vi hade spelat några timmar så var jag helt slut.
Vi skulle gå igenom den sista låten och jag märker att min kropp inte alls hänger med.
Nästan lite otäckt, när jag ska slå på virveln så stannar handen just innan jag ska slå osv.. sjukt trött.
Imorse när jag vaknade så kände jag mig bakfull fastän jag inte intagit nån stark dryck, dom andra kände likadant.
Jätte roligt att äntligen få sätta allt på print men jag måste inflika att jag blir trött och känner press men det blir ju så när jag vill göra allt så bra som möjligt.
Nu ska jag dricka kaffe och njuta av ledigheten.







One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0