SPA.

Åkte på icamaxi och köpte lite förnödenheter till väran spa kväll.
Tittade även lite på hårspray. Nu när jag skaffat min lugg så funderar jag lite på vilken hårspray jag ska köra på till mig rockabilly lugg, det var ju ett tag sen jag andvände sånna produkter.
Måste säga att det var grymt sköt att spaa sig efter dessa dagar.
Inte för att jag har blivit speciellt sliten av dessa dagar utan mer för att jag varit små krasslig och virus bärare..
Är nog lite fortfarande men det känns mycket bättre nu.
Har kört fotbad och ansiktsmasker om vartannat. Sen har jag tagit en lång dusch.
Känner mig lättare på något sätt.
Måste köpa mig ett fotbad och fotcremer från Bodyshop.
Nu film.
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0