Okej.

Igår kom Linda Edde och Peter på besök vilket var jäte kul då det var längesen.
Edde har vuxit och han är så peppad på gitarr, ska dra i strängarna och plinka, kul.
Världens finaste Alice var också med och henne blir man ju bara glad av.
Efter dom hade åkt så kom Chrille Linda och Milian på besök.
Massa kaffe och fika hela dagen men jag fick i mig lax till middag vilket var mer än behövligt.
Efter detta dog jag totalt. Tre dagar av att spela trummor i 6 timmar per dag i studion tog mitt huvud och jag var i stort behov av att sova/vila. Har varit jätte kul att hänga med Per i 3 dagar, nästan så han måste bo här på heltid så kul var det.
Hursom,idag känner jag mig lite piggare men det blir nog en maskdag denna söndag.
En promenad på sin höjd.










One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0