Konsten att få kontakt med myndigheter.

Jag ringer första samtalet.
Får svar, hon säger att jag ska prata med en annan instans för jag hör dit igentligen.
Hon tycker det är konstigt att jag fått nummer till henne.
Hon tar mitt namn och säger att dom kommer att ringa mig men det kan finnas en chans att dom inte gör det så ring upp om några dagar ändå.
Suck.
Imorse klev jag upp för att ringa till .. dom andra..
Får svar och det verkar leda nånvart.
Tills tanten plötsligt säger att det är inte hon jag ska prata med utan det är .. dom andra.. som inte har kommit in till jobbet än.
Men dom kommer nog att ringa upp dig senare.
Suck.
Merde.















One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0