Kockums fantast.



Kockums hinken blev rånajs på fönsterhyllan.
I den tomma kockums skålen skall det med lite tur komma upp solrosor.


Jag är skittrött idag.
Drog till gymmet på morgonen och körde stenhårt ben.
Har känt mig rå snärtig hela dagen men nu börjar det dö ut.
Har blonderingsfärg i luggen som jag sitter och väntar på och efter det ska vi dra ut och gå.
Har förövrigt sett 2 möss springa på bron så jag måste ta bort fågelmaten...
Fan va rädd jag blev när jag såg dom där små bullarna springa sin kos när jag öppnade dörren.
Vågade inte gå ut till vebon nu ikväll för att hämta ved..för jag ser framför mig hur dom svingar sig i lianer och bara väntar på att dom ska få andvända mitt ansikte som nån slags studsmatta..
Fantasin tryter det ju inte om.






One Love












One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0