Its a deep burn.

Helvetets plågor vad jag krigar mina ben och allt därikring.
Igår körde jag benböj så det skrek om det och med det träningsvärk som aldrig förr.
Så idag tänkte jag att jag kör lika hårt.
Det gjorde så ont men ack så skönt det känns nu.
Och det bästa som finns efter ett hårt pass på gymmet är protein drinken efteråt.
Asså det är min välling. Choklad välling.

Jag genomgår en slags socker detox också så det är mycket aktivitet här i huset.
Håller på att tapetsera toaletten och idag var jag och beställde nya tapeter till köket.
Ikväll tänker jag ta ned allt på väggarna och spackla alla hål så det är klart för tapetsering som kommer ske nästa vecka då tapeterna kommer.
Blev en  skit fin tapet faktiskt.. en vit med blåa blommor på... tänkt dig gammeldags stil. Pefra.







One Love



Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-01-20 @ 15:13:48
Postat av: Vendela

Hejhej,

så kul med förändring. Att tapetsera om kan göra så mycket. Och den vita tapeten med blåa blommor- det låter schysst. Vad har du för tapetet i badrummet? (Behövs specialtapeter för att det är i ett badrum, eller fungerar det med vanliga?)



Jag jobbar på Byggla.se. Det är som ett byggforum där flera hemmafixare visar upp sina projekt och sprider inspiration. Jag, som inte är en särskilt erfaren tapetserare (eller ja, inte alls faktiskt) skulle behöva någon som förklarar hur man kombinerar tapet och badrum. Låter det här intressant kan jag även ge ett litet symboliskt tack. Du kan maila mig så berättar jag mer!

Ha en fin fredag

Mvh

Vendela på Byggla

2012-01-20 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0