Det här måste firas!

Herrgeud vilken dag. Väldigt mycket vilja och väldigt lite sömn.. men det kan man gå långt på.
Började ju dagen med att ringa samtal där jag blev bollad mellan 2 parter. orka.
Sen tog jag min punchrulle och drog till vischan där jag tog en efterlängtad fika med tanterna.
Hittade lite smått och gott som jag kände var fett nödvändigt att ta med mig hem.
Bland annat en kockums hink med blå kant som jag ska plantera en fin blomma i.
Innan jag åkte hem så var jag och gjorde massa ärenden så när jag väl kom hem var jag så jäkla trött och hungrig.
Fick i mig mat och slet med mig datorn och hunden till sängen på övervåningen.
Kolla serier och ta en powernap innan gymmet.

Under detta år som jag bott här så har jag endast kunna internetta i köket.
Det funkar liksom ingen annanstans i huset pga dålig signal eller liknande.
Men...
Jag ligger alltstå just nu i sängen och blåååågghar....
Herregud vilken vinst!... och det firar vi med webcam bilder på en tjej som är svart under ögonen och har ett fint munsår.









One Love



Kommentarer
Postat av: Hella

Det är munsårstider. Jag har nästan blivit av med mitt

2012-01-23 @ 20:46:52
URL: http://lifeofhella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0