Tillbaka.

Idag var första dagen tillbaka på arbetet.
Och jag måste säga att det kändes tungt på ett sätt.
Inte att jag skulle jobba utan att jag blev påmind om hur sugit jag har haft det i 4 månader och att jag inte känner lust till så mycket. Annars brukar jag tycka att det är jätte kul att vara på plats och fixa och jobba liksom.
När jag kom hem runt 6 tiden så åt jag och sen somnade jag och sov i 2 timmar.
Nu är jag vaken och jag är lika trött som innan jag somnade.
Vet inte riktigt hur jag ska tyda detta men det är bara att åka dit imorgon igen och göra det jag ska.
Helst skulle jag vilja göra nånting annat men gärna nåt som inte kräver så mycket av mig och med det så finns det inte så mycket att välja på så det är bara att bita ihop.
Är det bra att bita ihop?! ibland.
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0