Snärtiga Maud.

Fick hem skinnjackan idag och jag var tyvärr tvungen att skicka tillbaka den.
Asså på bild såg den snygg och fräsch ut men in real life var den en jacka som jag skulle kunna tänka mig att Maud Olofsson skulle välja inför ett debatt program eller en kanske under en casuall date med Kungen.
Och det känns inte riktigt som min grej än dårå.
Det som är så skönt med hela beställa online grejjen är faktiskt returneringen.
Smidigt. Åkte bara tillbaka till icaposten och klistrade på returlappen och jag var off the hook.
Så ikväll ska jag beställa en annan skinnjacka som faktiskt var mitt första val men jag försökte vara ekonomisk.
Jag borde ha lärt mig efter denna tid med mig själv att det inte funkar, lika bra att gå på instinkt.
Det håller längst.
Så!
Denna kommer jag att beställa ikväll ..
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0