Jag firar.

För några dagar sedan fick jag veta att jag fått godkänt från fk att jag fått fortsatt tid med arbetsrehab.
Har krigat med fk och väntat på beslut ca 4 månader.
Orsaken till varför jag fick avslag var enbart för att alla ansvariga kring mig inte gjorde sitt jobb och antog att jag var klar med sjukskrivningen för att jag kan gå stå och prata normalt.
Detta var för mig en jävulskt ångest på många plan. Rädd och ledsen för hur man kan bli behandlad beroende på i vems händer man hamnar i.
Men nu vet jag att jag får fortsätta med mitt jobb med med själv och jag får valmöjlighet till inte bara arbetsrehab utan också möjligheten att få utbilda mig.
Så idag har jag fått tillbaka lite energi och firade detta med att dra på gymmet i vanlig ordning.
När jag brukar springa på löpbandet så går jag 5 minuter som uppvärmning och sen springer jag bara 5 minuter för att sen gå lös på styrke mycket pågrund av mina ärjade fotbollsben men också för att jag tycker det är tråkigt när jag inte får jaga en fotboll.
Men idag sprang jag 15 minuter och jag kunde fan ha sprungit 15 till.
Raist Fist i högtalarna.
Bra energi.
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0