Hola.

Idag är det fredag och jag känner mig sjuk och eländig.
Tog mig inte upp ur sängen föränn runt tre snåret och då för att äta.
Grejjen med mig när jag är sjuk är att jag inte kan sitta still. Det blir som jobbigt när jag MÅSTE ligga still.
Tvärtom trottsen fast utan att jag vill det. Inge bra på att vara sjuk, check.
Så efter jag ätit så städade jag replokalen och rensade ut massa skit och skurade allt jag kom åt.
Blir lite terrad när jag inte kan dra på gymmet heller. Känns som att min kropp är den mest otränade i hela världen.
Jag är fullt medveten om att jag har en god fysik men är jag inte där varje dag eller varannan så känns det som att jag är fett förfallen. Jäkla huvud.
Nu ska jag ta hand om lilla hund som blivit irriterad i ögat.
Högra ögat är som ett litet kinesöga och vänstra är ett standarski räser Ebba öga. Stackarn.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0