Av eller på.

Idag var det samma grej.
Känningar i halsen och mitt tillstånd var allmänt jävligt trött.
Jag har märkt av mönstret att när jag väl vaknar och gör mig klar för dagen så blir jag bättre men inte så att jag känner att jag skulle kunna ta mig ann så värst mycket, dock inte sängliggande.
Så efter jag ätit min lax så tänkte jag bara vad vill jag göra utan att jag skulle utgå från hur jag mår.
Jag ville dra på gymmet och springa och köra massa utfall.
Så det gjorde jag i en timme plus att jag gick ut med Ebba direkt efter och tog rundan på 5 kilometer.
Tränade alltså då i 2 timmar och innan jag gjorde detta så kände jag mig ruggigt tröttsjuk.
Det är som bara att bestämma om man är av eller på.
Men det jobbiga är att komma till den punkten för det är inte lätt när det är svårt.
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0