Pottan är det som gäller.

Ibland får jag lite infall att göra saker.
Detta var kanske inte ett rent infall utan mer ett nödvändligt infall.
Har dreds i skallen men framtill så har jag ju blont hår/lugg/diverse som faktiskt behöver vård.
Sönderblekt som det är tar jag fram saxen och börjar trimma lite.
Trimmar lite till och känner mig nöjd,
Inser när jag står framför spegeln att Pottan är född.
Men den är alternativ. Inte lika lång på båda sidor.
Det kan jag inte ta åt mig credden på då det redan var sådär ojämnt innan jag klippte.
Så jag filade bara till lite.
Får även en känsla av att jag ska börja klass 4a om en vecka.
Tur att hår växer.
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0