Matteprov.

Idag har jag suttit i 3 hela timmar med matteprovet.
Förra gången satt jag bara i 30 minuter och min lärare tittade förvånat på mig när jag lämnade in så fort.
Varför jag gjorde det var för att jag som vanligt inte tror att jag kan matte och gav det inte tid att lossna.
Men som tur var så klarade jag det ändå men jag hade gjort  det bättre om jag satt lika länge som dom andra veteranerna.
Idag gjorde jag mitt andra prov och jag satt som sagt i 3 timmar och kände mig mer avslappnad och peppad än nånsin. Märkte att när det hade gått en timme av provtiden och jag gick tillbaka till vissa uppgifter som jag kände en halvtimma tidigare att jag inte förstod alls så föll det på plats direkt.
 
Nu har jag bara ett prov kvar och sen är jag klar med kursen.
Känns helt magiskt att det har gått så lätt hittills. Snacka om att detta är ett klart bevis på hur bra lärare kan göra så stor skillnad. Tror jag ska skicka in veckans ros när jag är klar med kursen.
 
Efter det så drog jag på stan och käkade och råkade gå in i en affär där dom nästan skänkte bort adidas kläder.
Fyndade ett par vita adidas byxor med svarta ränder för endast 149 kr.
Sen körde jag fågeln till rep och drog själv till Lp och blev väldigt inspirerad av hans nya kost.
Han knaprade morötter och diverse, RAW food som det heter.
Så jag ska anamma morötterna som mellanmål.
 
Imorgon är det nya tag och då ska jag in i Geometrins värld.
Spännande..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0