Makeba.

Kom just hem från kalles där fågeln och Patrik spelar ikväll.
Det är ju rå varmt ute nästan så det känns som att man inte är i sverige en augusti kväll.
Denna dagen har varit lång med massa ränn på stan under dagen i samband med att jag fortfarande känner mig lite sjuk. Men febern är väck bara lite små symptom som huvudvärk och allmänt matt. Bangade inte på mitt dagliga benböjs-pass på gräsmattan följt av en skottkärra, självklart med assistans. Då måste jag vara friskförklarad.
Fick lite energi av att vara ute bland folk och pimpla kaffe.
Bra musik på scen. Jag drog några Makeba moves och sen puttrad jag hem med sabben och Ebba.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0