M to the ATTE.

 
 
Full fräs på matte fronten nu.
Det går bra trots diverse bakslag på förkylningen.
Om allt går som jag vill så blir det prov på torsdag och då är det inte så långt kvar tills jag är klar.
 
Imorse vaknade jag en timme innan jag skulle befinna mig på skolan för en träffa med lärare som jag själv hade ordnat. Behöver gå igenom dessa ekvationer som gör mig peppad på matte men samtidigt väldigt deprimerad bitvis då jag uppenbarligen inte kan det till hundra.
Sov som en stock och det beror på förkylningen, men jag slängde på mig kläderna och körde räser till mötet.
Blev en smula upplyst och kände mig stolt för visat intresse.
 
Jag kommer inte att bli professor i matematik men en peppad student på stor skolan (universitetet) helt klart.
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0