JojosStädochsåvidare AB

Igår var en produktiv dag.
Åkte till skolan och fick veta att jag klarade provet!! Började gå igenom sista kapitlet som jag har kvar av kursen.
Efter det började jag förbereda för dagens stora event.
Städa hemma hos Patrik.
Eftersom jag är allergisk och inte skall utsätta mig för allt för mycket damm och hundhår så köpte jag munskydd.
Så hela dagen gick åt att städa.Ut med stormattan, dammsuga golv och tak, skrubba för hand lister och vrår.
Dammtorka, torrmoppa, skura. Tror jag gick igenom hela spektrat av städkonsten.
Mitt övermäktiga universal medel kom till stort användning.
Kände mig som en anställd på Anitcimex.
Men det var grymt kul efter när allt var städat och det blev småfix med detaljer och kronan på verket, när allt var klart.
 
 
 
 
 
 
 
Klart!
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0