Fin present.

Igår låg jag och dregglade i soffan för att jag är väldigt sjuk.
Kollar lite på instagram och får se en bild på min saab som patrik har lagt ut.
Den såg inte ut som vanligt utan det var ett räcke på taket.
Ett sånt räcke som jag alltid velat haft och inte bara det, det var även ett par gamla skidor på räcket.
Det första jag tänker är att patrik har typ fotoshoppat in det och tyckte att det var roligt.
Men då tänker jag att varför har han ett kort på min saab i mitt garage?!
 
Men det var faktiskt så att Patrik och Dan har fixat ett räcke till min saab och hur gulligt är inte det när jag ligger sjuk i umeå och mår skit.
Väldigt gulligt må jag säga.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0