Boastin och Gummor.

Igår var jag och kikade på Daddy Boastin och Fab G.
Jag har alltid diggar Boastin men jag har aldrig kikat på honom live.
Det jag kände förutom att dom levererade som tusan var att han var som en liten söt nalle björn.
En sån som man skulle bli glad av att ha i vardagsrummet, dansandes och sjungandes 24/7.
Good vibrations helt enkelt.
Spirit!
 
 
 
Idag drog vi en repa på Nolia och det fanns ju en hel del som jag villle plocka med mig.
En obligatorisk grej att köpa på nolia om det inte finns hemma är ju universal rengöringen. Klår typ allt.
Så en sån och 2 söta gummor som nu hänger på kylskåpet.
 
 
 
 
 
 
 

Nu blirre chill för hela slanten. Dusch, Onepiecen och seriehäng med Ebbot.
 
 
 
 
 
 
 
One Love
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0