Sjuktröttpigg.

I hela mitt vuxna liv så har jag aldrig ägt en dammsugare.
Jag har kört med mopp istället, damm/skur mopp.
Men när jag såg den här rackarn så gick jag över på andra sidan.
Jag äger nu en dammsugare som är snygg att ha framme.
Hittade den i Kiruna.
En orange volta




Och när vi ändå är inne på housewife temat så måste jag förtälja att jag har bakat bröd idag för första gången
Goda blev dom



Provade baka lite ökensandskakor och havrekakor också när jag ändå var igång.

Ska tillägga att jag är på tillfriskningsvägen och har sjukt mkt överskottsenergi som inte finns..
Alltså jag vill men jag kan inte så nu ska jag gå och sova igen.



One Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0