Det blåa skåpet.





(orkade inte leka fotograf med andra kameran så varsego iphone suddet)

Det sägs att man inte ska skita i det blå skåpet och det kan jag hålla med om.
För det är det bästa jävla köksskåpet jag skådat i alla mina kök jag haft.
Gammelblå och snygga detaljer på tex lådorna som har läderflärpar som man drar ut lådorna med.
Har suktat efter detta skåp sen jag började på jobbet och trodde aldrig att det skulle bli mitt.
Tur att jag inte bor i ett slott med 500 kvm att fylla för då skulle jag få storhetsvansinne.

Har jobbat hela dagen och är helt slut precis som jag var igår.
Igentligen orkar jag inte jobba men det känns skönt att göra nåt.
Igår gick jag lös på boxningssäcken och körde massa benböj och det kändes skönt efter 2 veckors förkylning och allmänt psykiskt lågt väder.
På torsdag åker jag ev till umeå och ska hänga med min andra familj, skönt att ha flera flockar.


One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0