Peijuk och El Fabriko.

Åkte en tripp till h-sund och hälsade på Erik och Lage och sen en repa förbi fabriken bara för att kika.
Jag har typ spytt upp allt jag ätit idag, antingen är jag stressad i mängder eller så har jag magsjuka.
Känns som magsjuka men jag försöker att låtsas att det inte är nåt för jag vill ju kolla jazzen ikväll som ska köra Zeppelin tribute med blås och trummor.
Får se om jag orkar ta mig till Zeppelin grejen ikväll.. hoppas.
Tog lite bilder från min förra bostad när jag bodde i umeå.
Första gången jag fiskade i älven utanför huset så fick jag en stor fisk på kroken men den smet just när jag skulle fatta tag i den.. Sen blev det inte så mycket mera fiske. Rätt ironiskt med tankte på vart jag bodde.
Trivdes bra att bo där men har helt glömt bort att det var och är rätt tjusig omgivning.
El Fabriko.
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0