Hela havet stormar.

Jag lever.
Det har hänt väldigt mycket i mitt lilla liv på senaste tiden och jag har verkligen inte orkat smeta ut det här.
Fk har våldtagit mig och dom andra instanserna har inte varit så hjärtliga heller.
Men jag har fått några superhjältar till mitt förfogande som ska sopa mattan av mina motståndare.
Utan att låta för misserabel så kanske budskapet går fram hur min vardag sett ut litegrann.
På måndag ska jag på begravning för min moster som jag fortfarande inte riktigt kan förstå är borta.
Jag har inte riktigt gått med på att det har hänt än.
Har tänkt och bearbetat men när jag tänker på det nu så gör det mest ont och jag får ångest.
Kommer nog aldrig riktigt att förstå men inom tid acceptera.
Just nu sitter jag och dricker en häxbrygd som jag köpte på gårdsbutiken.
Det är en honung men i smeten är det också eukalyptus pepparmynta propolis och röd solhatt.
Allt man behöver för att klara sig igenom en ev förkylning eller kanske rent av hoppa över den.
Jag lever.



One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0