Favorit i Repris.

Det är skitväder här i umeå.
Ebba vill inte ens gå ut och gå och jag får tvinga henne att göra sina behov.
Jag trodde jag hade blivit frisk igår typ men jag vaknade av en ond hals och snor.
Som hittat kan man tycka men nä det känns förbannat orättvist.
Tillråga på det så springer jag omkring och okynnesspyr och det beror på att jag är känslig i halsen och att jag fortfarande har katarren.
Idag har jag köpt mig ett par svarta PUMA mjukisar och en top från hm som kändes som hittad för en pitebo.
Sen så har jag köpt en snygg välkomstpresent till den populära basisten som äntligen tar flyget till umeå imorgon.
Drog på godishuset och köpte 2 stockar med Romeo Julietta snus så jag klarar mig i tusen år.
Nu ska jag fortsätta jobba med snuvan och halsen så kanske jag är fräschare imorgon.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
* * * * * * Bling Bling * * * * *
*
*
*
*
*
*
*
*
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0