Åka bil bil bil.

Jag ser jätte sur ut men jag älskade att Ebbas tunga åkte ut så fint som bara hon kan så den fick komma med.
Känner mig lite bättre idag men är inte helt klar med mina åkommor.
Har konstaterat att jag inte har magsjuka utan jag har faktiskt magkatarr, surprise.
Snor hosta och trötta ögon finns kvar men det börjar avta.
Åkte en sväng på mediamart och hjälpte jonas att leta efter saker och sen åkte vi och handlade mat och sånt.
Fick nyss veta att krullet ska spela på scarren ikväll så om jag inte får nån akut host och snorkoma som brukar komma på kvällen så tror jag nog att jag ska pallra mig dit och kika.
Nu vila och Lasse Berghagen.
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0