Vissa har tur!

Hittade en sida på nätet som hade en kampanj med Lola Ramona skor och jag fullständigt älskar dom.
Nu är det ju så att jag fyller hela 28 år om en månad och denna kampanj går ut om typ 17 timmar.
Så! Jag har fått beställa 2 par skor som blir min födelsedagspresent.
Det känns så sjukt lyxigt då jag normalt aldrig skulle lägga så mycket pengar på skor och plus att jag är så fräck att jag bestämmer själv vad jag ska få i födelsedagspresent.
Men va tusan, det gäller ju att hänga med i svängarna så jag tycker att detta är en väldigt bra ide.
Prisreken på dessa skor ligger typ på 1500 i vanliga fall och nu får man dom för typ 500 därikring.
Dessa blev det ...... trumvirvel.....
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0