Min favorit.

Detta är min nya favorit på gymmet.
Jag lägger mycket tid på benböj och utfall men denna har blivit en viktig del av ben/rump träningen.
Känner mig lite som en nordsvensk häst som plöjjer åkrar.
Axlarna har jag under dom bruna kuddarna och så trycker jag uppåt från en hukande position.
Det bränner i ben och rumpa.
Jag började med ca 40 upptryckningar när jag började träna och nu kör jag 65 gånger 3 per pass.
Känner att jag börjat komma in i det där sköna träningsflowet där jag bara vill göra mer och mer och längtar tills jag får komma tillbaka igen. Som sagt det gör min dag varje dag och träningen är nåt som jag nog aldrig kan vara utan. Har alltid varit aktiv sen jag varit liten men har såklart haft perioder då jag pausat. Finns ju annat i livet som är roligare. Dock har jag lärt mig att även om jag inte klarar av att ta mig till gymmet så måste jag dit.
Träning + Johanna = En harmonisk Johanna
One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0