Kontakt.

Idag prövade jag gymmet i byn för första gången och jag kommer nog att dra dit var och varannan dag i fortsättningen. Jag har ju sedan tidigare slagits med säcken men jag börja tröttna på det.
Och som en del vet så har jag varit magsjuk i 2 veckor och virus på det.
Sen att en massa personliga tragedier vad gäller mig själv och andra gör ju inte saker mer ljust.
Jag kommer bo i mitt nya gym och livet kanske får fortsätta.
Just nu sitter jag och lyssnar på nya radiohead plattan som jag fick hem i vinyl format och den var lika bra som den var snygg. Alltså jätte bra.
Annars är det svinkallt och tråkigt ute och jag längtar tills snön kommer så jag får sladda med Saaben.




Bild från Kobdalis för 2 vintrar sen.



One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0