Resten.

Som sagt så insåg jag ju igår att jag har missat massa små trams som jag fått med mig på mina äventyr i västerbotten och norrbotten.
Vissa grejjer har jag inte bestämt plats på men det kommer sen.
Tanken med allt detta samlande är inte att jag har tvångstankar och behöver hjälp ur min skrotfia roll, utan jag kommer antingen att göra om dom, andvända dem eller ge vidare om det skulle vara aktuellt.
Man skulle kunna kalla mig för entreprenör i returens och antikens värld.
Jo så är det.




2 fina vaser som jag fick av Jossi



Kaffeburk ala 70tal



Skitcool klocka med en skriven lapp bak i klockan där det står vem som har köpt den och datum.
Tror det var 1974 i en butik i piteå.
Visar tid datum och dag.
Har letat efter en klocka att hänga på väggen i träningsrummet/replokalen.
Blev klockrent! haha.



En till klädförvare
Denna är grön och är till för hängande kläder



Fick låna en trumstol av Jonas.
Den jag har nu har bara ett läge och man sitter som en torr jazztrummis.
Nu är det mer Primus.



Detta är inget nytt.
Var bara tvungen att ta en bild på min fina syförvarings korg på ben.



Detta är den gamla telefonen som jag pratade om tidigare.
Den väger typ 30 kilo så jag måste ha hjälp att kirra upp den på väggen.




Hittade 2 små brickor på Sh i skell.
Kommer ihåg motivet från när jag var liten.
Rå söt.



En brun glasburk




Gamm flarror




Dessa ska jag korta av och sy om.
Dom ska bli strumpebandshållare.
Pippi.




Ska stå på bron i sommar och vänta på mjölk



Well
Tror det var allt för denna gång.


One Love











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0