Slowmoe.

Just nu känner jag mig väldigt seg slut och klar.
Samlade mod till mig och gick en rask promenad med Ebbot nyss.
Känner mig lite piggare och ska försöka upprätthålla denna energi.
Svårt att beskriva hur jag mår.
Men det är som att jag sitter fast och är mest bara energi-lös.
Det kom ihelgen och vill som inte försvinna.
Skulle nog kunna skriva många rader om vad det beror på för det är massa saker och igentligen ingenting.
Skillnaden mellan mig och människorna som verkar vara helt oberörda av livets jobbiga är att jag är väldigt duktig på att känna att jag är det jobbiga som känns.
Ska skärpa mig och göra bra saker idag.
Börja med en kopp kaffe.



One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0