Tårarna

Igår kväll var kanske den roligaste på länge.
Spelade secuence med Jonas och Erik och blev utklassad av rang med undatag för några vinster.
Men asså jag skrattade så jag grät.
Erik stressade mig med att lägga sitt chip typ samtidigt som mig och frågade mig genast om jag var klar med mitt drag, samtidigt som han tickade med korten mot bordet.
Blev så stressad att jag fick hjärtklappning.
Sen spelade jag mot Jonas och han var helt vild efter han fattade hur spelet funkade och fick mig att gråta av skratt.
Kramp i magen och tårarna rann.
Visst jag var typ tröttast och dampen var ett faktum men helvetet så jävla roligt det var.
Mer!


One Love








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0