Strike! som Millencolin säger

Imorse klev jag upp runt 9 trotts min kassa natt och käkade ena halvan av räkmackan som jag fick av  Ptrs makers.
Travade upp i sängen igen och chillade tills jag kände mig redo för skidåkningen.
Drog ut i skogen och spydde lite av all utmattning och kom hem 40 minuter senare som en ny och fräsch människa.
Började göra iordning rödningen och dukade bordet.
Då ser jag att det ligger en citron och en lime på golvet, tillsammans med plastfolie.
Min första tanke var att fan va grisig jag är.
Tre sekunder senare slår det mig att jag faktiskt hade en halv räkmacka kvar på bordet innan jag drog ut i skogen.
Vänder på skallen och tittar på Ebba som ligger i sin korg.
Jag sa inte ett ord.
Hennes ögon blev skyldiga som den skyldige och hennes huvud sänktes 2 decci.
Skithund.
Strike 1...

Efter jag och min landlord kollade och fixade min bil så drog jag och köpte fikabröd och tackade för hjälpen.
När jag vandrade dom ynka 25 meterna till kåken så var sängen det första jag skulle gå till, tänkte jag.
Men det kändes så jäkla tradigt när jag ändå haft en rätt snärtig förmiddag så jag valde att städa huset.
Dammtorkade och sorterade grejjer som flytit runt i huset efter alla projekt och allt levande i allmänhet.
Skruvade upp en egen designad hylla och målade lite i grytet.
Bytte sängkläder i hela huset.
Dutti Johanna.

Runt fem tiden la jag mig i sängen för att chilla till lite southpark.
Somnade som ett nyammat barn och vaknade 1,5 timme senare.
När jag klev upp för att fixa nåt att äta så ser jag blodfläckar i sängen.
Ebba har lingonvecka.
Strike 2 ..







One Love








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0