Soundtrack for the day I say, Sufflei?!

Jag har träningsverk i benen från min träning igår, och lite baksida rygg.
Har ju varit sjuk och tappade då 3 veckors träning men jag har fuskat lite och kört en ben övning då och då för att inte tappa allt.
En galen ryska som la ut ett klipp för nåt år sen som jag annamade direkt.
Den tar så det gör ont.
Var ute med Ebba i solen imorse och förstod att jag måste infinna mig utomhus idag.
Sitter inne och dricker kaffe i väntan på att min röv ska släppa taget om stolen och gå ut.
Är trött idag eftersom jag somnade fan sent igår.
Jag låg och sov och sen vaknade jag och det kändes som jag inte sovit alls men kl stod på 4 nånting.
Skitsamma.
Ska fixa nålarna till ikväll och åka förbi myrorna och kolla tyg.

Detta är mitt soundtrack för dagen







One Love






Svänger.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0