Soptipp!

Jag har varit på en hemlig soptipp här i umeå.
Den är så hemlig att bara jag och några få till känner till den.
Den är nästan så hemlig att den inte finns.
Osynlig.
Det fina med detta är att man kan hitta saker som folk vill ha men givetvis inte kan hitta då denna plats är så hemlig.
Eftersom jag inte har nå batterier i min kamera så kan jag då säga att jag fann en klädhängare i stål.
Ni vet en sån som alltid fanns i skolan, kanske finns fortfarande på vissa.
Tja, asså en sån gammal stilren sådan.
Kommer lägga upp bilder sen när jag kommer hem.
Tror jag ska ha den i badrummet eller nånstans där den kommer sticka ut.
Jag har en hemlig soptipp.
Lyrisk.




One Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0