Never ending story!

Fan va jag gör saker när jag inte borde.
Men det blir ju gjort och det är väl bra antar jag.
Vill igentligen bara sova men jag vill inte ge mig själv större möjligheter att få kass nattsömn.

Idag har jag skottat hela gården, och det gjorde jag mest för att det har varit STRÅLANDE sol ute.
Gården är typ 70 kvm där jag skottade, tog nån timme.
Igår satte jag ihop den berömda helvetes tyg-garderoben i förrådet så vinterjackorna får plats där.
Idag röjde jag i förrådet också.
Den enda som behövs göra igentligen för att det ska bli som ett förråd ska v ara är att köra all skit som ska slängas till returen.




Första gången jag skulle sätta ihop denna portabla garderob så höll jag på i 2,5 timme och sen skrek jag på den för att den var helt jävla felkonstruerad och var inte den garderbob den påstod sig vara enligt sina papper.
Sen tog Jonas över och det var klart på 15 minuter.
Har sammanlagt byggt upp den 3 gånger, denna gång gick det faktiskt bra.




Jo.



Sydde fast lurv tyget på den tunna madrassen som följde med gungstolen.
Blev perfekto.








One Love









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0